Uppföljning till Lilla Lisas krönika om Henok Werie Fre, våldtäktsman!


Efter att jag fått skärmdumpar av den tråden Lilla Lisa ondgör sig över i sitt numer berömda PK-världsrekord till krönika kan man konstatera ett par saker. Ett att kvinnan är mytoman och två att hon inte gör sin research ordentligt innan hon basunerar ut sin smörja.

Vi börjar att montera ner hennes ”krönika” lungt och metodiskt. Då vi bara har citaträtt i Sverige så måste ni tyvärr läsa krönikan på Metro i sin helhet, men länk finns i slutet av denna artikel så ni kan se att vad jag skriver inte är taget ur sitt sammanhang.

Vi börjar med påståendet.

”Folk är rädda för vad som kommer hända med värdena på våra hus, de kan ju sjunka i värde”, säger en av grannarna till Aftonbladet. Jag stänger ned, orkar inte.

Jo, jag vet inte om Lilla Lisa förstår vilken stor investering ett hus är för en familj, det är i 99% av fallen den STÖRSTA som någon gör i hela sitt liv. Och som Lilla Lisa kanske vet så har det runt om i Sverige hänt både det ena och det andra runt flyktingförläggningar. Så kanske är inte oron helt obefogad. Det är bara det att så får man inte tänka eller tycka i Lilla Lisa’s skyddade verkstad. Där ska alltid svensken offra sig, och det spelar ingen roll vad en flykting gör så ska han ändå skyddas mot alla elaka ”rasister”. D.v.s våldtäktsoffer, rånoffer, misshandelsoffer och andra som råkar ut för ”flyktingar” som ”beter sig illa”.

Lilla Lisa ser som vanligt inget fel i att svenskar kommer i kläm i den vansinniga migrationspolitik som våra politiker genomför.

Sedan loggar jag in på Facebook. Där länkar en jag känner till en bloggpost om en man som påstås ha våldtagit två kvinnor och därför borde utvisas till Eritrea.

Nu var det ju så Lilla Lisa, att det var ett helt korrekt påstående, Henok Werie Fre har våldtagit två kvinnor, han är aven misstänkt för ytterligare våldtäkter som inte man lyckats binda till honom.Jag är säker på att Lilla Lisa vet hur man använder en sökmotor  och kan leta upp information som stöder informationen i länken som delades på Facebook. Men tydligen anser Lilla Lisa att sådan information är ”idiotisk” och ”rasistisk”.

Lilla Lisa kommenterar

Där skulle han förmodligen torteras, om man skall tro texten, men det vore bara rätt åt honom, för sådana som han borde inte få finnas i ”vårt fredliga och fina land”.

”Dessa negrer..”, lyder den första kommentaren i den jag känners kommentarsfält. Resten av det dryga femtiotalet kommentarer är typ i samma stil.  

Detta är en ren lögn från Lilla Lisa som ni här kommer se, kommentarerna är långt ifrån samma stil.

Lilla Lisa 1

Lilla Lisa 2

Var är de ”50 kommentarerna i samma stil” Lilla Lisa?

Vi har redan gått igenom Lilla Lisas förminskande av Henoks brottslighet i en tidigare artikel så det behöver vi inte göra igen. Den artikeln är här.

https://swedenconfidential.wordpress.com/2012/03/21/lisa-magnusson-metro-om-man-ar-krigsskadad-ar-det-ok-att-valdta-i-sverige/

Istället frågar jag varför den jag känner länkar till den där rasistiska texten. Till svar kallas jag ”Lilla Lisa” av någon som anför ett YouTube-klipp som argument för sin främlingsfientlighet. Någon annan skriver att jag borde bli våldtagen av den där eritreanske mannen. 

Då ska vi se vad som skrivs i verkligheten utanför Lilla Lisas kulturmarxistiska offerhjärna.  Vi har redan bild 3 ovan men vi tar den igen för säkerhets skull.

Lilla Lisa kommenterar
Var någonstans är det någon i detta gäng som skriver NÅGOT om att Lilla Lisa ska bli våldtagen av denne mannen?

Detta är en helt normal diskussion på nätet, sedan att Lilla Lisa har fel i nästan varenda rad hon skriver, att hon förminskar brottet till att ”bete sig illa” och framför allt att hon inte ens kan ta reda på sanningen om Henok Werie Fre innan hon skriver sin PK-smörja i sin krönika, det kan Lilla Lisa inte alls förstå att folk blir förbannade över. Hon skriver en dåres försvarstal på sin egen ”blogg” eller vad man ska kalla skiten. Men den idiotin orkar jag inte skriva om nu.

Jag stänger ned, orkar inte.

S.C.

http://www.metro.se/kolumner/till-svar-kallas-jag-lilla-lisa/EVHlct!92JgL44YdAhZY/

13 tankar om “Uppföljning till Lilla Lisas krönika om Henok Werie Fre, våldtäktsman!

  1. boonkaan skriver:

    hon skriver inte svar på mail iaf.

  2. John Doe skriver:

    Tyvärr missar du det gäng nazister, som döpt om sig själva till nationalister, som på twitter bokstavligen vill se Lisa Magnusson våldtagen – det kallas även för uppmaning till brott och olaga hot. Så ingen har ryggen helt fri i denna historia.

    • S.C. skriver:

      Men du att önska ens livet av någon är inte ett olaga hot eller ens ett uppmaning till brott.

      Att säga -”Jag hoppas du blir våldtagen / stukar foten / dör” är tyvärr för dig, inget hot överhuvudtaget. Det är en önskan. Inte för att jag sympatiserar med twitter-pöbeln som kan vara nog så jobbig. Jag har fått en mängd obehagliga Tweets där man är både det ena och det andra från både AFA, Anarkister och kulturmarxister.

      Säger man saker som en del tycker är fel så får man stå ut med kritik. Så är det bara. Och säger man så urbota korkade saker som Lilla Lisa, då är det bäst att ducka. Det finns gränser för vad Svensson tolererar även från kulturmarxister.

  3. Fredrik Quisling alias Reinfeldt skriver:

    Det är skillnad på att önska att hon blev våldtagen och att tro att hon saknar k*k

  4. Samtliga proppar i hennes proppskåp har gått. Hon verkar till och med ha lägre IQ än neger-skurkarna hon försvarar så idogt.

  5. krille skriver:

    den här lilla lisa är hon pårökt för varför försvarar hon såna grisar ,om jag vilket gud förbjude förgrep mej på dej då för jisse namn betedde jag mejj mer än illa oförlåtligt det är bara förnamnet, sjukt att dividera våldtäkt utifrån ursprung….. samma med gruppvåldtäkt nästan alla inblandade är framförallt araber. äckligt är att myndigheter mörkar

  6. Anders skriver:

    Bra jobbat!

  7. krille skriver:

    som sagt afroniggos är totalt odugliga nästan lika onyttiga som mellanösternmussar om någon inbillar sej för ett ögonblick att dessa ska fylla upp arbetsplatser i europa är densamme antingen miljöpartist eller knas på annat sätt

  8. Nicole skriver:

    Haha 🙂 Jag stänger ned, jag orkar inte ^^

  9. Björn Carlsson skriver:

    Äntligen! Är proppen ur, folk har fått nog! Tack Lilla Lisa tack så mycket!

  10. Björn Carlsson skriver:

    Äntligen! Är den jättelika proppen ur, folk har fått nog! Tack Lilla Lisa

  11. Kam Asshfucpig skriver:

    Tack för allt jobb ni gör !

  12. Lena Johansson skriver:

    En fantastisk genomgång. Mycket bra gjort!

Kommentarer inaktiverade.