Blatte-beteende och varför man ska skilja på blattar och invandrare. (Uppdaterad)


Först och främst skulle jag bara säga att detta är en artikel jag tänkt skrivit länge, men en bloggare från Malmö fick mig att äntligen mig göra det. Man måste skilja på blattar och invandrare skriver denna ovanligt klarsynta tjej. Jag kunde inte hålla med mer. I stort sett alla brott vi skriver om på denna blogg är begångna blattar, ett och annat White Trash får också ”äran” att figurera här.

shinethru

Denna tjej skriver mycket öppenhjärtigt om hur det är att vara svensk tjej och leva i blatte-infesterade Malmö. Bland annat skriver hon.

”Var ska jag börja? På en vecka har jag nog ”bråkat” med 20 blattar. Man går med sina tjejkompisar en helt vanlig kväll, förbi ett gäng med blattar. De granskar en från topp till tå och börjar sedan skrika en hel drös med förnedrande kommentarer. HORA, hur mycket kostar du? Får jag doppa för 500 spänn? Kom och sug av mig, det gör du säkert hela tiden. Man går vidare, möter några gäng till på vägen genom stan. EY TJEJER, vill ni komma hot och hoppa in i vår bil? Suga lite? Fula som stryk är ni. Och så fortsätter det. En blatte står mitt i ingången till skolan och röker, jag ber honom akta sig och han frågar ”ey, vem är du till miiiig?” och sedan får man ju en hel drös kommentarer och hot.”

Det här är ett exempel på blatte-beteende, långt ifrån alla invandrare håller på med sådant. Muslimer är naturligtvis i majoritet men andra araber är också överrepresenterade. Som vanligt tar aldrig media upp det enorma problem våra ungar i skolorna har med den här typen av trakasserier. Det är inte något ”prioriterat problem”.

I media får man läsa hundratals bortförklaringar om varför blattar beter sig så här. Och om man tar upp problemet på skolan med att ens blonda barn behandlas så här är man ”rasist”. Jag tror min dotter var typ 9 år första gången hon fick höra ordet ”Huuuuura” (Blattespråk för hora). Vad är det för jävla förebilder de har hemma egentligen som gör att de börjar bete sig mot tjejer så här?

Blattar är primitiva svin, de söker bråk för att hävda sig, de kräver respekt fast de inte gjort ett skit för att förtjäna den och du kan aldrig tala om för en blatte att han gjort fel utan att han exploderar totalt. De är värdelösa pissmyror som inte är ett dugg till nytta för samhället. De kommer alltid vara parasiter och det är bara en tidsfråga innan de börjar med brott.

Till skillnad från invandrare, invandrare är något helt annat. De är personer som kämpar mot de enorma ”fördomar” som blattarna skapar. Det är ofta drivna personer som försöker att anpassa sig till det svenska samhället. Inte sällan är dessa personerna från helt andra länder än blattarna. Sydamerika, Asien (utom muslimska delen) och några få undantag från MENA. De är i minoritet mot blattarna och blattarna förker ständigt dra ner dem till deras nivå. Det är starkt att stå emot sådant grupptryck och ni gör det har min respekt i alla fall.

Blattar, ni har INGEN respekt, ni kommer aldrig få någon heller. Om ni håller en kniv mot strupen mot någon får ni inte respekt. Det är inte respekt ni får, det är förakt för er feghet och oduglighet.

Tjejen i bloggen jag fick inpirartion från fortsätter.

Senast igår satt jag och mina två kompisar och diskuterade med 3 andra blattar på Mc Donalds. Det började med att de frågade om vi hade pommes att bjuda på. Min kompis skickar över en bricka med överblivna pommes och då blir de översura och säger att vi kastade brickan på dem. En invandrare eller en svensk hade tackat eller skitit i att ta brickan och sen hade det varit bra med det. Inget bråk.

Men nä, nu sitter där tre blattar i 20årsåldern. Såklart skulle de bli bråk, det borde vi ha fattat. De slänger ur sig det ena och det andra och vi börjar käfta tillbaka.  De var så tröga att det var sjukt. När de säger, ett par gånger väldigt högljutt,  att min kompis kastat brickan på dem säger jag ”Ja men gud, det måste vara jordens undergång” Jag syftar ju såklart på att han är löjlig och blir arg över en otroligt onödig sak som han tolkade fel. Men nä, ostället säger blatten bredvid mig att jag är fylld med fördomar. Nu var jag plötsligt en kalles kaviar, ful som stryk, svennehora, Sunes osv. Kan ju berätta att de inte visste vad en fördom var för något. De trodde att de var när man var elak mot någon.

Samtalet spårar ur, och från att ha gått från det ena till det andra säger han ena ”Ni fattar väl att det är vi som kommer bli rika, inga svennar kommer vara det sen för vi kommer råna er allihopa” Han andra fyller i ”Om 20 år kommer vi att ha utrotat alla er svenskar, vi ska bara va invandrare kvar” Och vi har inte ens tagit upp ämnet.

Ungefär så såg samtalet ut. Det enda som sas var att vi var äckliga, fula svennehoror, skulle mördas, det skulle bli synd om oss att vi hade fördomar osv. Allt över att vi gav dem våra pommes när de bad oss.

Detta är typiskt blatte-beteende. Blatten frågar om han kan få något, Svensken säger OK. Men det räcker inte för blatten, han måste hävda sin ynkliga existens genom att trycka ner de som just varit justa mot dem.

Det jag markerat med fetstil är ju så dumt att man blir mörkrädd.

Jag ska avsluta med att säga att jag respekterar bloggaren ”shinethru”, men jag är rädd att hon kommer råka illa ut förr eller senare. Blattar har i bland inga spärrar och just trevliga snygga tjejer som du är deras favoritoffer.

Stå på dig tjejen, jag hoppas mina döttrar växer upp lika starka som du. De har det inte lätt i skolan, men precis som du står de upp mot blattesvinen.

Läs mer på shinethru’s blogg

http://shinethru.blogg.se/2011/december/om-20-ar-sa-har-vi-utrotat-alla-svenskar-mo.html

UPPDATERAD:

Skulle bara tala om för alla att PK-folket har börjat skriva elakheter till tjejen.

Ytterligare en SD-hora som ”inte är rasist” samtidigt som hon snackar skit om ”blattar”. Den enda rasisten här är du inte invandrare. Sluta skriv om sånt du inte vet någit om! Tror du att ni rasister kommer att sitta kvar i regering nästa val?? Fuck you. Om du klär dej billigt så bitcha inte sen när du blir kallad billig o sen kalla det rasism från invandrare. Jag är så jävla trött på sånna som du o ditt skitsnack.

Hon ger dem underbart svar på tal igen.

http://shinethru.blogg.se/2012/january/har-har-vi-precis-det-jag-menar.html

RELATERAT:

https://swedenconfidential.wordpress.com/2012/01/08/festen/

18 tankar om “Blatte-beteende och varför man ska skilja på blattar och invandrare. (Uppdaterad)

  1. Sven skriver:

    Blattar är korkade, riktigt korkade.
    Vad de inte fattar att det kommer att bli lika pissigt att bo här i Sverige som i deras hemländer. De värsta är att skithögarna inte fattar varför.

  2. MALMÖ_TJEJEN skriver:

    Så sant, det gör ont i mig när jag läser det de sa till er. Och så fort man säger ordet *BLATTE* så är man en rasist som ska dö. Jag har blivit kallad svennehora och det vanliga som de skriker när något går emot dem. Och när jag svarade och sa precis vad jag tyckte om blattar så örfila han mig. Jag fattar inte varför media tar upp detta problem. Men så fort de är något med blattarna så försvarar media dem, på efterlyst så hade de t.om ändrat hudfärgen, och singlamentet ((STAVNING)) Hemskt, att de ska vara så, synd att vi inte fick leva på 5o talet eller 7o talet då hade vi fått slippa detta helvete.

    • S.C. skriver:

      Mina döttrar får höra att de är ”svennehoror” dagligen i skolan av muslimpacket. När jag tar upp problemet på ”kvartssamtalen” så blir JAG kallad rasist.

      Man blir så frusterad!

  3. Amina skriver:

    Dra inte alla så kallade ”blattar” över en kam är du snäll. Jag är en tjej som i svenskars ögon ses som ”blatte” och inte är jag ett ”primitivt svin” som du så fint beskriver det. Dock är du inne på ett intressant ämne här! Nästa gång hade du kanske kunnat skriva om varför vi inte borde dra alla människor från en kultur eller religion till exempel, över en kam så fort en person/ grupp gör något fel.

    • S.C. skriver:

      Nej, absolut inte! Ordet ”blatte” handlar ju just om en person som missköter sig riktigt ordentligt. Det handlar ju INTE om en invandrad individ som sköter sig. De får ju tyvärr en stämpel på sig på grund av de personerna jag kallar blattar.

      Du har helt ätt i att man inte kan dra ALLA över en kam, tyvärr är jag så trångsynt dock att jag tyvärr drar alla zigenare och alla somalier över en kam då jag endast har dåliga erfarenheter av dessa folkslag. Du får kalla mig rasist för det om du vill men jag kommer inte göra affärer med dessa skräpfolk i alla fall.

    • Ser.L skriver:

      du är primitiv svin

  4. Nicole skriver:

    Mycket bra skrivet!

  5. […] https://swedenconfidential.wordpress.com/2012/01/17/blatte-beteende-och-varfor-man-ska-skilja-pa-blat… 58.594702 16.183607 Share this:Like this:GillaBli först att gilla denna post. This entry was posted in Nyheter.Bookmark the permalink. Lämna en kommentar […]

  6. Amanda Sörensen skriver:

    Hej! Amanda här som skriver bloggen ”shinethru”. Vill tacka för att du stöttar mig och jag har fått otroligt mycket och bra respons vilket gör mig otroligt glad! Skulle vara kul att veta hur du hittade mig och mitt inlägg. Du får jättegärna skriva till mig och berätta på amandastarma@hotmail.com

    Ha det fint,
    Amanda

    • S.C. skriver:

      Vi tycker detta är ett problem som allt för många drabbas av, men som man inte får höra ett skit om i media. Jag ritar ner några rader straxt.

    • Kapten_Krok skriver:

      Tänk att sinnessvaga mähän inte vet skillnaden på blattar och invandrare, trots att du skriver det T.Y.D.L.I.G.T på din blogg.
      En del folk ser det de vill se….. no more….no less….

  7. novisan skriver:

    Även om det är tråkigt, (men vi är ju vana) så är det så bra att få läsa det som är i verkligheten upplevt! Har man inte varit med om något liknande, så kommer man inte närmare sanningen än så här.

    Hoppas fler läser här och på hennes blogg och delar med sig av liknande erfarenheter. Det är bra och nödvändigt att det kommer fram i ljuset, och att det sprids till så många som möjligt….

    För hur mycket man än skriver och försöker förklara för folk, så är det just en berättelse ur ett sånt här perspektiv som sätter lite skruv på människors (av media & politiker hjärntvättade) tänkande – jag hoppas det iaf, för än är inte det inte helt kört för Sverige – men snart 😦

  8. Aj,aj,,,,,,media skriver sällan sanningar,, förövrigt: fruktansvärda erfarenheter ni har. Tråkigt

  9. […] Blatte-beteende och varför man ska skilja på blattar och invandrare. […]

  10. svarthofde skriver:

    Igenkänning, fy fan det är så man kan spy! En sådan här artikel visar ju precis som det är idag, det kanske är främmande för många och därför är det ju bra att det skrivs om i upplysande syfte men för en del som mig själv förstör det bara kvällen med tandagnisslande….

Kommentarer inaktiverade.