Rafi Bahaduri 25 år och flera våldtäkter ”för ung” att utvisas


DÅRHUSET SVERIGE Rafi Bahaduri 870118-0815, mycket grovt kriminell återförbrytare, är medborgare i Afghanistan och fick enligt uppgift PUT den 18 oktober 2002 som illegal invandrare. Det var denna invandrare som lurade med den 29-åriga svenska tvåbarns-mamman till flyktingbostaden i Mariannelund där hon våldtogs brutalt av åtta afghaner, däribland han själv. Rafi kan inte utvisas på grund av svenska sjuka regler.

Tack vare att Rafi Bahaduri är född i januari 1987, så kan han inte utvisas, för svenska dårhusets regler säger att riket kan inte utvisa en person som invandrade hit före 15 års ålder. Men oss veterligen har det inte gjorts några ålderstester på schajasen innan, och det är mycket märkligt enär man har vetskapen att cirka 80-90 procent av alla ”barn” ljuger om sin ålder. Nedan följer Rafis trevliga CV hos polisen.

Men enligt åklagare Gunnar Brodin, sa han i fredags vid en presskonferens att det pågår en utredning kring Rafis ålder. Föräldrarna är redan svenska medborgare men inte Rafi Bahaduri 25. Migrationsverket aviserar dock att det inte finns några hinder för att utvisa 25-åringen till Afghanistan, medan 15-årsgränsen säger nej.

Var har du stulit den guldlänken Rafi?

Rafi Bahaduri 870118-0815, Facebook

  • 2004-05-24 dömdes Rafi Bahaduri, 870118-0815 för misshandel och olovlig körning och överlämnades åt socialnämnden i Vetlanda kommun.
  • 2006-09-09 dömdes Rafi vid Eksjö tingsrätt för bland annat bedrägeri och övergrepp i rättssak till skyddstillsyn.
  • 2008-01-09 dömdes Rafi för olaga hot mot en före detta flickvän. Enligt vittnesmål har han hotat att döda henne. ”Bahaduiri kallade henne, samtidigt som han höjde rösten bland annat för hora, rasist och slampa och att han skulle ”plocka henne” då hon var ensam.” Domen blir dagsböter 50 á 50 kronor (2500 kronor)
  • 2008-03-13 vid Kalmar tingsrätt. Denna gång handlade det om misshandel, olaga hot och våldsamt motstånd. Rafi misshandlade sin systers pojkvän med ett byxskärp med metallspänne. Hedersrelaterat våld kanske. Domen blev fängelse i 4 månader. Mål nr B 543-08
  • 2008-07-31 vid Blekinge tingsrätt för våldtäkt. Våldtäkten begicks den 23-24 maj 2008 i Karlskrona under den tid då Rafi borde suttit i fängelse enligt den tidigare domen. Han genomgår även en rättspsykiatrisk undersökning. Domen blir 2 år bakom galler. Borde inte vice chefsåklagare Ingela Klinteberg även krävt att få Rafi utvisad från Sverige då han inte är svensk medborgare. Domen här.
  • 2009-03-05 vid Kalmar tingsrätt. Brottet är enligt domen begått mellan dec 2007 – jan 2008 och gäller häleri. Domen blir futtiga dagsböter 60 á 50 kronor (3 000 kronor) Läser man domen så är sannolikheten rätt hög att Rafi även gjort inbrottet och inte bara tagit emot stöldgodset. Men det bevisades ej av klåparna. Mål nr B 343-09
  • 2010-10-21 vid Kalmar tingsrätt. Nu handlar det om narkotikabrott och olovlig körning. Domen blir dagsböter 45 á 50 kronor. Mål nr B 2473-10
  • 2011-09-08 vid Kalmar tingsrätt. Olaga hot, ofredande, misshandel.Mål nr B 2692-11
  • 2011-12-06 vid Kalmar tingsrätt. Nu är det en diger lista med antalet brottspunkter:
  • Misshandel
  • Olaga hot
  • Olaga förfogande
  • Brukande av falsk urkund
  • 3 stycken narkotikabrott
  • Rattfylleri
  • Olovlig körning
  • Dopningsbrott
  • Domen blir löjliga 6 månaders fängelse. Inte heller denna gång yrkar kammaråklagare Åsa Adolfsson på utvisning ur Sverige, något som är uppseenseväckande och en rättslig skandal. Och det värsta av allt är väl att trots Rafis svarta CV blev han senare verksam som tolk hos Migrationsverket i Mariannelund. En guldmedalj i idioti. Mål nr B 2822-10
  • Rättegången mot 25-årige Rafi Bahaduri avslutades fredagen den 2 december, alltså samma dag som han alltså deltog i massvåldtäkten med de sju andra asylsökarna. Hade Rafi i stället kvarhållits i häktet i väntan på straffet vunnit laga kraft, hade inte denna brutala råa massvåldtäkt skett mot den svenska mamman.

Våldtäktsmannen och den grovt kriminella återfallsförbrytaren Afghanen Rafi Bahaduri 25 år, som lurade med sig tvåbarnsmamman till flyktingförläggningen, och såg till att hon blev massvåldtagen av åtta afghanska troglodyter, däribland han själv, våldtog i juni 2011 en annan kvinna två gånger på samma flyktingförläggning. Även denna kvinna lurade han med sig dit. Om detta går att läsa om här.

Förutom alla brott är Rafi en inbiten haschrökare, användare av dopingpreparat, har kriminella kontakter med Black Cobra och har hotat ungdomar i byn han bor i. Han är välkänd som en ”rubbad idiot”, säger flera i byn. Är det någon mer än vi på SweCon som finner det märkligt att ingen gjort ålderskontroll på detta freak innan?

Realterat
Massvåldtäkten hos MV i Mariannelund
Fler våldtäkter hos MV i Mariannelund

Kapten_Krok ☺ -Kl 17.25-

Om Kapten_Krok

https://swedenconfidential.wordpress.com

114 tankar om “Rafi Bahaduri 25 år och flera våldtäkter ”för ung” att utvisas

  1. ninno skriver:

    Hahahahahaha säg bara när kom du ner från berget och från vilken berg. det sägs att du e från berg :). du e för okunnig pappa :-(.

  2. ninno skriver:

    Var fick du tjej omskärelse hahahahahaha du e för okunnig hahahaha omg dör av flabb. vi får se vem som e vinnare i slutändan muslimer eller pedofiler gudsförnekare som dig :).

    • JustDet skriver:

      Du bekänner ditt och Muslimernas rätta ser jag! Läs lite längre ner på sidan i min kommentar. Men fyller på med lite fler fina utdrag ur rasist och pedofil boken här med ! Pedofilen Mohammed :
      Bukhari, vol.7 bok 62, nr 88
      ”Profeten skapade kontraktet (bröllopskontrakt) med Aisha när hon var 6 år gammal, och fullbordade äktenskapet (samlag) när hon uppnått 9 års ålder. Hon levde med honom i nio år (till han avled).”

      Koranen 33:21
      ”I Guds apostel har ni nu fått ett härligt föredöme för den som hoppas på Gud och den yttersta dagen och flitigt åkallar Gud”
      Bukhari vol.7 bok 62, nr 17 står följande: “Skildrat av Jabir bin ‘Abdullah: När jag gifte mig sade Allahs Apostel till mig, ‘Vilken slags kvinna har du gift dig med?’ Jag svarade, ‘Jag har gift mig med en mogen kvinna’ Han sade, ‘Varför, tycker du inte om oskulder och att kela med dem?’ Jabir sade också: Allahs Apostel sade, ‘Varför gifte du dig inte med en ung flicka så att du kan kela med henne och hon med dig?”

      • ninno skriver:

        Jag vet inte vad du pratar om. Allt det som du har skrivit vet jag inte var du har fått tag i. För det är falsk och stämmer inte. islam är den religion som har respekt för kvinna och att gifta bort är förbjudit. Att folk gifter bort sina barn kan jag inte hjälpa. Det har att göra med hur man e som person inte vilken religion man tillhör. Jag är 16 år och är inte bortgift. Min syster är 24 år och är inte bortgift. Alla mina kusiner är över 25 och de är inte bortgifta. Hela min släkt, muslimner som jag känner är nästan vid 30 men de är inte bortgifta.
        Du är en ond människa och en rasist. Det är det som är skillnad mellan mig och dig. Jag är allhamdullelah en utbildad tjej, väluppfostrad och respekterar alla människor. Det kvittar om det är en man, kvinna, svart, vit, jude, hindu, kristen, ateist, muslim osv. Det som jag inte fattar är att du är som min pappa men är ond. Hur ska du kräva sen respekt av de yngre när du e så? Kom ihåg att barn gör inte som de blir tillsagda utan de gör det som vuxna gör. Det är såna människor som dig som skapar ”fiendskap” och vi och de. Herre gud sluta med det och vänd dig till skolan och lär dig något.
        Jag känner tre små pojkar som är födda här. De är 3,2,1. Han som är tre är bror med han som är två. Varje gång när de gör något fel så säger de att det var han som är ett år som gjorde det. Han som är ett kan inte prata bra och är kusin med de. Ska jag sitta här och säga att det ligger i svensk kultur att göra fel och sen skylla ifrån sig och anklaga andra? Och att det är klart att de små pojkar gör så för de har blivit påverkad av den svenska kulturen. För det största exempel är soldater som mördade och den skyllde de ifrån sig. Det är skillnad mellan mig och dig. Att jag drar inte alla över en kamm. Och att jag har respekt för Sverige, svenskar och den svenska kulturen. Och att alla e inte lika sjuka som dig. Jag stödjer inte han som våldtog 29-åringen och tycker att han är lika sjuk som dig. För han är skam för hela Afghanistan och du är för Sverige. Jag gillar Sverige och svenskar. Vill du veta en hemlighet. Det finns en svensk kvinna som inte har några barn. Och hon kallar mig för sin dotter. Och jag ser henne som min egen mamma trots att jag har mamma. Jag respekterar henne lika mycket precis som jag respekterar min egen mamma. Och jag drar inte alla över en kamm. Och jag tänker inte backtala Sverige och svenskar och ateister. För min svenska mamma är ateist och min svenska pappa är kristen.
        Jag är ledsen men du kan inte tvinga mig bli en rasist som dig. Jag älskar Sverige och har respekt för de människor som har respekt för mig.
        Jag ska inte sitta här och diskuterar med människor som inte är värd diskussion och jag syftar på dig. Jag vet att den svenska staten kommer göra ett bra beslut och straffa de som har våldtagit och jag har förtroende för de som sitter i regering och de som ska straffa de 8 män/killar. Så jag har inte tid för dig, för jag har en framtid. Och jag vill bli något stort när jag blir stor. Jag kom till Sverige när jag var 2 år. Och jag ska passa på att bli något inte slösa min tid på såna som dig. Såna som inte fattar och inte har gått i skolan. Vi är ”bönder” men vi kan tala, vi är inte rasister, vi har respekt för alla levande varelser på jorden. Du som är en ”kunnig” person titta som du kommenterar. Herre gud som om du vore ett litet barn.
        Jag kommer inte skriva mer, för jag har inte tid för dig. Jag måste plugga, tyvärr hitta någon annan som är lika rasit som dig.

        Alla ni som inte är rasiter, ber jag om ursäkt ifall om jag har sagt något dumt om Sverige och svenskar. Jag blev bara påverkad av en rasist. Jag har full respekt för svenskar och den svenska kulturen. Ibland gör man fel som man ångrar sen. Jag skäms ifall om jag uttryckt mig fel. Och är besviken över såna dumma människor som S.C.

        FÖRLÅT till alla andra förutom S.C

        • S.C. skriver:

          Oj Oj Oj Oj, du verkar ha blivit skedmatad med information. Inga tjejer i Afghanistan råkar ut för några som helst övergrepp eller?

          OK, då har vi löst det problemet då. Det borde ju innebära att vi inte behöver ta emot en enda flykting till från Afghanistan då.

          Bra, och det är heller inget problem att skicka hem Afghanska brottslingar va?

          Kalasbra.

          Lycka till med studierna, och hoppas att du inte råkar ut för någon Afghansk ”pojke” innan du själv vill.

          • blomma :) skriver:

            Jag har inte tid för såna som inte kan debatera lilla vän. Ni är syssellösa och har mycket tid. Men det har inte jag. Haha dessutom så är det inte du som sitter i regering eller riksdag som ska säga så :). Du kan bara säga saker men inte göra något i praktiken 🙂 för det e inte du som har makt :). Och det e jag glad över lilla bonde 🙂

            • S.C. skriver:

              I en demokrati kan det ändras mycket snabbt, kanske något du läst om på samhällskunskapen.

              Det är intressant att du kallar mig bonde? Var har du fått den informationen i från. Din Imam kanske. Han som lär ut ”tolerans” mot homosexuella. Eller hur?

              Att du inte har tid klingar tomt, du har suttit här och klagat i två dagar i sträck nu.

              Och på vanligt muslimskt sätt har du tyckt att det är kvinnan eget fel att hon blev våldtagen av åtta Afghaner.

              Pedofil Muhammad (MHBIH) skulle bli stolt över dig.

              • ninno skriver:

                Din bonde, du kan inte svenka heller. När fan sa jag att det e kvinnans fel? Du är sysselslös för du har inget för dig. Men jag har mycket att tänka på och är ung och ska disskutera med kunninga människor inte med bönder :). Exakt, mycket kan ändras med rasisternas åskiter kommer aldrig komma från i riksdag :). Hitta ett land :). Hejdå lilla rasse bönde 🙂

          • ninno skriver:

            bara så du vet kommer jag inte svara på dina bagatell artade kommentarer. hitta ngn som är rasse som dig och disskutera med den person. plus ngn som är i din ålder inte som din dotter

      • ninno skriver:

        Det är klart att jag ser upp till profeten Mohammed. Det var profeten Mohammed som sa till att man ska sluta begrava sina döttrar levande. För då man inte trodde på islam man begravade sina döttrar levande. Proften Mohammed förbjud det.
        Du är lika sjuk som gubbe S.C :).
        Är ni släkt eller

        • S.C. skriver:

          Ni begraver ju fortfarande folk levande, och sedan kastar ni sten på dem till de dör. Allt på order av Mohammad. Är det några som är sjuka är det muslimer. Och du visar klara symptom på sinnessjukdom.

          • blomma :) skriver:

            ojsann ska ni säga det ? Ni som säljer vapen till usa för att de ska döda små barn, cillivla männiksor. Plus vi mördar inte och sen skyller vi inte ifrån oss 🙂 precis som ni svenskar gör :). HUr många ggr läser du metro? Jag har sett flera ggr där en man slår sin fru, en man slår sin mamma och sen säger ni psykiskt sjuk hahahahahahah. Snälla läs lite metro om du inte har råd att köpa sydsvenska :). Metro är gratis och där kan du läsa om vad dina svenkar håller på med.

            • S.C. skriver:

              Nu bor jag inte i Södra Sverige, så jag läser inte Sydsvenskan oavsett. Japp, i Metro kan man läsa vad svenskar håller på med, det stämmer. Om man däremot vill vet vad muslimer håller på med, då måste man leta sig hit.

              För Metro skriver inte om när muslimer gruppvåldtar svenska flickor under åtta timmar.

              Kan du tänka dig att bli fasthållen i åtta timmar medan olika män stoppar in sin penis i din mun, din anal och din slida? Om och om igen.

              Åtta smutsiga illaluktande Afghanska kukar som våldför sig på dig i ÅTTA timmar.

              Fundera på det nästa gång du läser Metro, så kan du ju lägga dig på en matta med röven i vädret och be att det inte händer.

              Din okunskap är vidrig, din muslimska syn på våldtäkt är vidrig. Väx upp!

              • ninno skriver:

                Din rasse, du kan inte anna hur upprörda alla muslimer är över det. Ok, så snacka inte skit. Vi är så upprörda att vi tycker att dessa åtta förtjänar inte sätta fot i ett land. De ska kastas i ett hav. Jag är en tjej och vet exkat hur ont det gör. Vi stödjer inte såna männsikor. Islam stödjer inte såna männsikor och det har du svårt med. Enligt islam har en kvinna så stor makt att du inte ens kan anna. Hade du följt vad islam säger så hade de inte haft sex med en kvinna om de inte var gifta med henne. Hade de följt kultur så hade de inte haft kontakt med en kvinna, en gift kvinna som har barn och är äldre än de. De har varken följt islam eller kultur utan gjort det som du tyckt var ”bäst” för de. Din skaddade männsika hur kan du säga att jag inte tycker synd om henne? Har jag sagt att han ska stanna kvar i Sverige och att han har gjort något bra NEJ, och kommer inte heller att säga det. Jag hade fattat om han hade gjort ett annat brott och det hade varit hans första gång. Då hade jag sagt att han ska stanna med tanke på att han har bott här länge och är en del av det svenska samhället. Men eftesom han är van vid att begå brott så……
                Du fattar ingenting och är riktig sjuk. Du drar alla över en kamm, är rasist, kränker en människa för var den är ifrån och vilken religion den tillhör. Du är en stor man och tänker i låga bannor. Herre gud.
                Hejdå och skriv inte mer

                • S.C. skriver:

                  Om en kvinna har så stor makt inom Islam, hur kommer det sig då att hennes vittnesmål bara är hälften så mycket värt som en man.

                  Hur kommer det sig att ni måste springa omkring i tält medans män får klä sig hur de vill?

                  Hur kommer det sig att en tjej inte kan röra sig själv ute på gatorna i Islamiska länder. Afghanistan inkluderat!

                  Hur kommer det sig att män kan gifta sig med fyra kvinnor?

                  Hur kommer det sig att kvinnor kan tvingas gifta sig med sina våldtäktsmän?

                  Hur kommer det sig att att kvinnor inte kan bada samtidigt som män?

                  Hur kommer det sig att kvinnor inte kan gå i skolan som män?

                  Hur kommer det sig att män får slå sina kvinnor inom äktenskapet?

                  Jag tror att jag har rätt att skriva vad jag vill, i synnerhet på min egen blogg!

              • ninno skriver:

                väx du upp som använder grova ord, herre gud det hade jag inte förväntat mig av en man som bor här och har gått i skolan är som min pappa.

                • S.C. skriver:

                  Grova ord? Är du rädd för sanningen? Det är vad denna kvinna fick utstå från dina Afghanska bröder.

              • ninno skriver:

                jag tänker inte svara på dina bagatell artade kommentarer mer för jag har inte tid med sånt. hitta ngn som är rasse som dig och disskutera med den. den person ska vara i din ålder inte lika gammal som din dotter

    • S.C. skriver:

      Med tanke på hur det ser ut i de muslimska länderna tror jag inte vi behöver debattera det.

  3. ninno skriver:

    Vad trevlig då e jag skyddad från en pedofil :). jag e 16 år men kan mer än dig. kan undervisa dig grattis :). hahahahahahahaha som en muslim vill ha gudsförnekare och en som e istället för min pappa hahahahahaha :). du tror på lyx :). vakna pappa :). jag tycker synd om och du e synskaddad oxå. titta på vårdcentraler alla läkare e invandrare :). hela min släckt e utbildad och har bra yrke pappa 🙂

  4. ninno skriver:

    Hahahahahahahahahahahaha trodde att du var en ung kille men du e en gubbe :). omg trodde att du var 16 år som mig. därför vill du hålla på med unga tjejer haha. men jag har inte tid för dig. för jag har plugg :). vill bli läkare precis som mina två bröder och syster. Tyvär hitta någon i din ålder :). lycka till med att leta

    • S.C. skriver:

      Har redan sambo sedan länge vet du, och okunniga 16-åringar är inget för mig. I synnerhet inte muslimer.

      Läkare, getfarmare, vem ser skillnad i Afghanistan.

  5. ninno skriver:

    för det första du bor i sverige och har såna rasitiska tankar. sverige e det land som e känd i det muslimska länder att det e en av länder som e rättvist men nej. ni e rasiter precis som sverigedemokrater. omg svenskar säger regionfrihet. vad fan snackar ni skit för då? du har inget heder. islam har inget med saken att göra. det har bristande kunskap om islam lilla s.c. pedofiler finns inte bland muslimer utan de finns bland gudsförnekade. du har skada i hjärna. och behöver vård

    • S.C. skriver:

      Religion är ingen ras. Kul att en människa som tror på sagofigurer i en grön bok kallar mig hjärnskadad.

      Ni är för festliga ni små muslimer. Våldtäkter, barnagifte, pedofiler hela bunten. När ska du omskäras föresten, eller har de redan skurit bort det lilla körsbäret på dig.

    • JustDet skriver:

      Jasså ! Du vill debattera Koranens ord. Kom igen 🙂 Pedofil var just vad Muhammed var. När han gifte sig vid 54 års ålder med den 9 åriga Aisha !
      Sedan kan man snabb dra ett par verser ur Sagoboken Koranen som jag inte uppfattar som speciellt fredliga. Fast enligt dig ninno verkar inte Islamister eller Muslimer tro på boken och knappt veta vad det står i den : Läs och lär !

      koranen 4:91
      Skaffa er inte några beskyddare ibland dom förrän de konverterat till islam. Om de vänder er ryggen så och döda dom, varhelst ni finner dom. Och skaffa er inte någon beskyddare eller hjälpare ibland dom.”
      5.37
      Deras lön, som bekämpa Gud och hans apostel och anstifta ofärd på jorden, varder blott, att de dödas eller korsfästas, eller att deras händer och fötter avhuggas korsvis, eller att de förvisas ur landet.2:187
      ”Döda dom varhelst ni påträffar dom och driv ut dem från varje plats, från vilken de driver ut er, …… och strider de mot er, så döda dem! Sådan är de otrognas lön!”

      Vill någon att vi fortsätter ?

      • Kapten_Krok skriver:

        Gifte sig när Aisha var 6 år. Hade sex när hon var 9 år.

        • JustDet skriver:

          Inte vill man klaga på kroken 😉
          Muhammed slöt äktenskapskontrakt med Aishas far Abu Bakr då hon endast var 6 år! Många av hans äktenskap tillkom av ekonomiska eller politiska skäl . Äktenskapet fullbordades några år senare när Aisha hunnit bli nio och Muhammed 54 .
          Men enligt pedofil,rasist & nazi boken Koranen så hittar man på lite som i sagornas värld och det bevisar enbart hur det står till med IQ för en lågt stående som tar till sig skriften :
          Bukhari, vol.7 bok 62, nr 88
          ”Profeten skapade kontraktet (bröllopskontrakt) med Aisha när hon var 6 år gammal, och fullbordade äktenskapet (samlag) när hon uppnått 9 års ålder. Hon levde med honom i nio år (till han avled).”

          • JustDet skriver:

            Med tanke på vad Aisha ska ha sagt “ Jag har inte sett någon kvinna lida så mycket som de troende kvinnorna.” Bukhari, vol 7, bok 77, nr 5825
            Så förstår man att kvinnoförtryck verkar vara helt normalt för Islam.
            Något som både Vänsterfeminister samt Islam vurmare verkar älska och vill ta till sig !

            • ninno skriver:

              Hahah ni kan inget om islam. Ni kokar säkert varför finns det muslimner. Många svenskar har blivit muslimer, ingen har tvingat de. De har info om islam men det har inte ni. Ni kokar att muslimer kommer ta över världen snart haha. Det e för islam är den bästa religionen :). Sök fakta eller kom då jag har sommarlov så undervisar jag dig grattis. För jag vill oxå göra något för Sverige 🙂

              • S.C. skriver:

                Och exakt vad är det som är så bra med Islam? Islam i Sverige är inte riktigt samma sak som Islam i Afghanistan eller Pakistan vet du.

                • ninno skriver:

                  Det e samma islam, det e inte så att där har vi islam och i sverige har vi en kopia av islam.

          • Kapten_Krok skriver:

            Fullbordade = hade sex med 😉

          • Kapten_Krok skriver:

            Vilken grisig hund han var den där hitte-på-profeten muhammed.

            • JustDet skriver:

              Man hittar hur mycket rasistiskt hat i denna bok! Grisen Muhammed har till och med kallat svarta för russinhuvud. För att inte tala om hur i nutid så kallad nazi jude hat den förespråkar. Att någon kan förespråka Islam och sedan kläka ur sig och anklaga , trots att det står svart på vitt är helt ofattbart! Klart man blir rasist då man hela tiden blir påmind.

              • ninno skriver:

                Du är ute och cyklar. Hade profeten Mohammed hatat svarta då hade han inte befriat Hazrat Bilal. Haxrat Bilal var en svart man och en slav som fick tryck 24/7. Profeten Mohammed beria honom från stryck.

        • ninno skriver:

          Kapten du är lika sjuk som pappan S.C.
          Sverige gjort mig en tjänst och det var att den lätt mig bo här. Nu kan jag göra tjänst och det är att undervisa dig och pappan S.C grattis i flera år. Eller är du oxå pappa eller?
          Jag trodde att S.C var ett barn som mig och df hade han sjuka tankar. Men tyvärr var en stor man. Herre gud herre gud. Det förvånar mig verkligen mycket. Att en vuxen person kan säga så. Sen är jag som hans barn. Omg herre gud, fy !!!!!!!!!!!!!!!

  6. ninno skriver:

    S.c du verkar ha mycket tid och energi och e syssellös och har inget för sig. jag har en framtid och vill bli något och kommer inshalla bli något som jag drömmer om och har drömt om i hela mitt liv. jag har Tyvär inget tid för dig och dina bagatell artatade uppsatser :). alla de som har våldtagit kommer få den straff de förtjänar. det man odlar ska man skära. Tyvär s.c. du verkar ha stort huvud men i den har du ingen hjärna utan hö har du istället :). hoppas att rasiten s.c fattar

    • S.C. skriver:

      Jodå, jag har en del tid till övers. Sysslolös är jag dock inte. Långt ifrån. Jag har bara förmånen att vara konsult, vilket oftast gör att jag har rätt fria arbetstider.

      Just den här veckan är jag dock sjukskriven, så jag har haft extra mycket tid för personer som dig.

  7. ninno skriver:

    Ja jag e muslim och e stolt över det. vad Har islam med saken att göra? det e det som jag inte fattar. jag är på ingens sida. bara besviken på såna som dig som tänker på så lågt nivå om alla muslimer och afghaner. hur många ggr Har du inte läst i syndsvenska och metro om vad svenskar inte gör ? oj just det du kan inte läsa. det finns duma människor över allt bland kristna, judar, hinduer osv. betyder det att alla e så eller din sjuka jävel. riktig sjuk e du

    • S.C. skriver:

      Förstod nästan det, Islam har mer med saken att göra än du kan tänka dig. Det vidskepliga skiten genomsyrar hela det afghanska samhället med hela hederskulturen.

      Ni och Pakistanierna är de mest hjärnskadade / islamskadade folken på jorden.

      Jepp, du har rätt, det finns dumma människor överallt.

      Goda människor gör oftast goda saker, onda människor gör oftast onda saker. Men för att få goda människor att göra onda saker krävs religion. Och islam är värst av de alla.

      PS: Jag är ateist, jag tror inte på er sagor. Så bespara mig några predikningar om den pedofila profeten Muhammad tack!

  8. ninno skriver:

    Alla som e inblandade ska få sitt straff. sluta med det. det räcker era rasiter. ni verkar vara syssellösa. det ligger i svensk kultur att mörda och sen skylla ifrån sig. hur kan man dra alla afghaner era nollor

  9. ninno skriver:

    S.c har lågt iq. lita inte på afghaner är du nöjd nu? så sjuka rasiter herre gud!

    • S.C. skriver:

      Tror inte på gud, och min IQ är det absolut inget fel på. Däremot så har jag ingen större EQ när det kommer till våldtäktsmän. I synnerhet inte sådan som i grupp våldtar en tjej i åtta timmar. Och i synnerhet inte när man blivit mottagen med öppna armar i ett nytt land.

      Dina kommentarer visa på bristande EQ mot offret. Kanske borde du hålla käft och ta en lång promenad på en kort brygga?

  10. ninno skriver:

    nu räcker det punkt slut med era idiotiska kommentarer. fy fan era rasister

  11. ninno skriver:

    Omg vilka kommentarer?

  12. shirin jaan skriver:

    Hon e inte ett litet barn att hon inte vet att det inte e farligt att omgås med såna som Har suttit i fängelse flera ggr. såna ska man akta sig. men hon gick ditt själv. det e något som förvånar mig. jag säger inte att hon inte ska lita på afghaner utan hålla sig borta från kriminella. såna som e vanna vid fängelse straff.

    • Kapten_Krok skriver:

      Hur faan ska hon veta att han suttit inne? IQ skonummer är du.

    • S.C. skriver:

      Och hur skulle hon kunna veta att han suttit i fängelse? Det är ju liksom inget han talar om för henne.

      Jo, säkrast är nog att hålla sig borta från alla Afghaner.

      Hon gick ej heller dit själv, hon blev lurad, hon trodde att de skulle åka till en bar någon helt annanstans. Sedan stannade de där i alla fall.

  13. Hasse Eriksson skriver:

    Kan han knulla! kan han också utvisas…..ut med slöddret!

  14. shirin jaan skriver:

    S.c jag sa att iran de så hårda. kommer det till våldtäkt då är det ….

    • S.C. skriver:

      Nu råkar jag ha varit tillsammans med en Iransk tjej för ett antal år sedan, det är otroligt svårt för en ensam tjej att anmäla någon kille för våldtäkt i Iran då hon då blir anklagad för att ha olagligt sex vilket ger hårdare straff än själva våldtäkten.

  15. shirin jaan skriver:

    Lenna larson! jag vet att det e sverige och här talar man svenska. det behöver du inte lära mig. jag pratar svenska och skriver på svenska. om ngn sitter där och kommenterar om min svenska då kräver jag att den ska säga en mening på mitt språk då. jag vill inte flytta härifrån har du problem? jag e en del av det svenska samhället Har du också problem Med det

  16. shirin jaan skriver:

    S.c du bara bablar en massa skit.

Kommentarer inaktiverade.